Добре дошли

Панорамен поглед към София

Добре дошли на Блога на Вескони.  Блог за район „Нови Искър“!

В него ще помествам всичко което ми е интересно за град Нови Искър и красивите му околности, а така също и за всичко което съм открил в мрежата

В блога  noviiskar.wordpress.com/ ще откриете и връзки към сайтове свързани по някакъв начин с Нови Искър или съпричастни към проблемите и радостите на нашия район.За мен ще бъде удоволствие ако срещна подкрепа и разбиране от ваша страна и ще се радвам ако с нещо съм допринесъл за вашето добро настроение. Всяко Ваше мнение е подадена ръка и подкрепа за мен.

e-mail: veskoni@abv.bg

Вашият коментар

